راهنمای کامل تور تایلند برای شما - قسمت چهارم

راهنمای کامل و سفر به تایلند، قسمت سوم

یکی از مهم ترین مقوله ها در سفر و تور ، مخصوصا تور کشور های توریستی مانند تایلند ، اطلاع از مکان های گردشگری آن می باشد. اگر متقاضیتور تایلندهستید، این مقاله به شما کمک می کند تا مکان های فوق العاده آن را بهتر بشناسید و از آن ها نهایت استفاده را ببرید.

پس همراه زیما سفر پارس به معرفی چندی از مکان های گردشگری درتور تایلندمی رویم و با آ ن ها آشنا می شویم.

این مقاله قسمت چهارم از سری مقاله هایتور تایلندمی باشد.

پیاده روی در ایسان

ایسان یکی از مناطق پربازدید در کشور می باشد. ایسان عمدتا یک سرزمین سرشار از مزارع و روستاها است. این یک مکان عالی برای فرار از فضای گردشگری فاسد در بقیه کشور است. گردشگران خیلی به آنجا سفر نمی کنند و شما فرصتی برای کسب تجربه از فرهنگ تایلندی به شیوه ای متفاوت و شخصی تر دارید. من فکر می کنم این یکی از جالب ترین مکان های کشور است.

از قطار روزانه استفاده کنید

استفاده از قطار روزانه از بانکوک به چیانگ مای نه تنها ارزان تر است، بلکه روش بسیار خوبی برای دیدن حومه شهر در مقایسه با قطار شبانه است. یک روز را صرف خواهید کرد، اما حومه شهر را می بینید، تجربه می کنید که تایلندی ها چگونه از قطار استفاده می کنند و با دستفروشانی روبرو می شوید که در هر ایستگاه سوار قطار می شوند و وعده های غذایی با قیمت 15 بات را عرضه می کنند. سفر روزانه یکی از تجربیات مورد علاقه من در تایلند می باشد. فقط یک کتاب خوب همراه خود داشته باشید.

پرتاب آب به هنگام Songkran بین 13 تا 15 آوریل

تایلندی ها سال نو خود را با برگزاری یک مبارزه آبی عظیم سه روزه جشن می گیرند. Songkran، همانطور که شناخته شده است، به معنی فراموش کردن گذشته و شروع سالی نو می باشد. این یک جشنواره شگفت انگیز و یک تجربه فراموش نشدنی است! آماده باشید تا در همه جا در آن روزها خیس شوید (قطعات الکترونیکی خود را درون پلاستیک حمل کنید). در اینجا یک نگاه اجمالی به جشن ها انداخته ایم:

کمک به فیل ها در پارک طبیعت فیل

مطمئنا شما هنگامیکه به تایلند بیایید علاقه مند به فیل سواری خواهید شد، اما بسیاری از آنها در این کشور از سوء استفاده رنج می برند. یک راه بهتر برای رسیدگی به حیوانات خانگی و شخصی این است که داوطلبانه در مرکز حفاظت از فیل ها در نزدیکی چیانگ مای ثبت نام کنید. یک سفر یک روزه 2500 بات برای بزرگسالان هزینه دارد.

تحسین Wat Doi Suthep

این معبد بودایی خیره کننده در پارک ملی Doi Suthep-Pui قرار دارد، در فاصله 10 مایلی از چیانگ مای. یک تراموا یا 300 قدم پیاده روی شما را به قله Doi Suthep می رساند. جایی که در آن شما کلیسای طلایی را خواهید دید. قدمت معبد به قرن چهاردهم می رسد و دارای مجسمه های نادر بودا است. این واقعا زیبا است پیش از ترک چیانگ مای حتما از آن دیدن کنید. هزینه ورودی 30 بات است. ساعت کاری آن نیز از ساعت 6 صبح تا 6 بعد از ظهر می باشد.

بازدید از مثلث طلایی

نقطه تلاقی رودخانه مکونگ با رودخانه رواک به عنوان مثلث طلایی شناخته می شود. شما می توانید با یک قایق به پارک مثلث طلایی بروید و از تعدادی از مجسمه های بودا و بازار های موجود در آنجا لذت ببرید.

پوکت

این جزیره بزرگترین مقصد گردشگری در تایلند است. شما می توانید سواحل زیبا و فعالیت های شگفت انگیز زیادی را در این جزیره پیدا کنید. این جزیره بسیاری از گردشگران را به خود جذب می کند و اگر واقعا می خواهید از منطقه لذت ببرید، از نقاط اصلی آن دوری کنید..

Ko Phi Phi

این یکی از محبوب ترین جزایر توریستی در تایلند است. از خلیج معروف مایا گرفته تا میمونهای موجود در جزیره ای تحت عنوان "جزیره میمون" و غواصی و شب زنده داری این مکان را به یکی از مقاصد گردشگری مناسب تبدیل کرده است. این جزیره در سونامی سال 2004 کاملا از بین رفت و پس از آن مجددا بازسازی شده و تا حدی نیز گسترش یافت.

Ko Lipe واقع در جنوب تایلند

این شبه جزیره یکی از مکان های مورد علاقه من در جهان است. در اینجا، مردم محلی فوق العاده دوست داشتنی بوده و وظیفه تامین غذای روزانه دریایی را بر عهده دارند. سواحل زیبا، آب گرم و جزیره بسیار ارزان است. من برای سه روز به این جزیره رفتم و سپس برای یک ماه در آنجا زندگی کردم. در چند سال گذشته، این مکان بسیار توسعه یافته است و دیگر آن جزیره کوچک کسل کننده قبلی نیست، اما هنوز هم کمتر از سایر نقاط در تایلند توسعه یافته است. علاوه بر این، شما در نزدیکی یک پارک ملی دریایی بی نظیر و توسعه نیافته هستید که در آن شما می توانید غواصی کنید و از سواحل آن لذت ببرید!

خرید از بازارهای شناور

تایلند پر از بازار است. شاید عجیب ترین آنها بازار های شناور هستند که در سراسر کشور یافت می شوند. بعضی از بهترین ها Damnoen Saduak در Ratchaburi و بازار شناور آخر هفته Taling Chan در بانکوک است. قایق های زیادی را حاوی کالاهای رنگارنگ در این بازار پیدا خواهید کرد. شما می توانید عکس های جالب زیادی در این منطقه بگیرید! (هرچند به نظر می رسد که خرید کردن از بازارهای شناور به طور عمده یک جاذبه توریستی می باشد، اما قطعا شما نمی خواهید یک روز خود را برای خرید کردن از این قایق به آن قایق هدر دهید.)

کوله پشتی خود را برای پیاده روی در استان Kanchanaburi آماده کنید

در اینجا شما یک جنگل سرسبز مناسب برای پیاده روی را پیدا خواهید کرد، هر چند که تاریخ این منطقه نسبتا تاریک است. راه آهن مرگ در اینجا قرار دارد که برمه و میانمار را به هم متصل می کند و توسط زندانیان جنگ در طول جنگ جهانی دوم ساخته شده است. در اینجا همچنین پلی بر روی رودخانه کووی را خواهید یافت که با استفاده از کارگران POW با موضوعیت یک فیلم و کتاب ساخته شده است. در حالی که این یک یادآوری فراموش نشدنی است، بخش مهمی از تاریخ تایلند است.

موتورسواری در شمال تایلند

در اطراف چیانگ مای و مناطق چیانگ رای، مسیرهای بزرگی وجود دارد. بسیاری از افراد دوچرخه را اجاره می کنند و از دوچرخه سواری و مناظر زیبای منطقه لذت می برند. شما می توانید یک سفر روزانه را انجام دهید، یا می توانید چند روز را به این کار اختصاص دهید - هرچه برای شما مناسب است. استان مون هنگ سون یک حلقه دوچرخه سواری ارائه می دهد که شما می توانید از چیانگ مای شروع کرده و در Pai به سفر خود خاتمه دهید. توجه داشته باشید: اطمینان حاصل کنید که به هنگام اجاره یک موتورسیکلت، به راحتی می توانید آن را برانید و هرگز پس از مصرف الکل از آن استفاده نکنید.

آرامش در Pai

Pai به عنوان یک مقصد گردشگری در سال های اخیر رشد کرده است، اما هنوز هم یک مکان عالی برای فرار از برخی از دیوانگی های شهرهای بزرگ است. این یک شهر واقعی برای پیاده روی است که در شمال تایلند واقع شده است. این منطقه واقع در کوه های سرسبز و احاطه شده با آبشارها و مسیرهای پیاده روی باور نکردنی است. حتما یک سفر روزانه به غارهای Tham Lot انجام دهید، جایی که می توانید از آبشارها و چشمه های آب گرم در مسیر خود لذت ببرید. در حومه شهر در یک خانه ی کوچک عاشقانه اقامت کنید و با اجاره یک دوچرخه و عبور از تپه ها از حمام کردن در آبشارهای سرد لذت ببرید.

با تشکر از حمایت های همیشگی شما همراهان زیما سفر پارس، امیدواریم این سری چهار قسمتی از مقاه های  تور تایلند  مناسب بوده باشد و شما را در  تور تایلند  یاری نماید.

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ، ارائه کننده  تور تایلند  ، تور لحظه آخری تایلند و  تور تایلند  لحظه آخری می باشد که با تعرفه های متنوع ، تخفیف و آفر های مناسب حامی  تور تایلند  شما می باشد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 304
برچسب ها : تور تایلند, تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند ارزان,

تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 | 15:23 | نویسنده : زیما سفر پارس |

راهنمای سفر به مالزی - قسمت پنجم

راهنمای سفر به مالزی و شرکت در تور مالزی - قسمت پنجم

گشت و گذار در لانگ کاوی تور مالزی

یک نقطه محبوب برای گردشگران تایلندی و یک مکان عالی برای استراحت چند روزه می باشد. جزیره آرامش بخش Langkawi بر روی یک بستر آهکی واقع شده است و یکی از بزرگترین اجتماع های عقاب در جنوب آسیا را در اختیار دارد. این یک مکان عالی برای ماجراجویی است و اگر شما از تفریح های ساحلی خسته شدید می توانید به پیاده روی در مسیرهای طولانی، غواصی و شیرجه بپردازید. ساحل سنانگ جایی است که اکثر رویداد ها رخ می دهد- امکان سوار شدن به جت اسکی و سایر ورزش های آبی- اما خود ساحل معمولا بسیار شلوغ است. برای دیدن Langkawi یک موتورسیکلت اجاره کنید و از کاوش در جاده های باز لذت ببرید .

هنگام اقامت در Langkawi، من یک بعد از ظهر را به ماجراجویی با Skytrex بر روی درختان پرداختم که از یک طناب در ارتفاع تشکیل شده است (به پایین نگاه نکنید!) . من چندین دوره چتربازی و بندبازی را در سرتاسر جهان گذرانده ام و این یکی از چالش برانگیز ترین تجربه های من بود. قطعا اگر بخواهید روزتان را با هیجان بالا شروع کنید، ارزشش را دارد.

بسیاری از گزینه های اقامتی در Langkawi وجود دارند - همه چیز از خوابگاه های کوهنوردی ساده و Airbnbs های آرام تا هتل های فوق العاده شیک- اگر شما تصمیم دارید یک سفر مجلل و باشکوه داشته باشید. اگر قصد اقامت در جایی را دارید که واقعا مناسب بوده و همچنین مقرون به صرفه باشد، من هتل Yacht club را توصیه می کنم- این هتل دارای یک بار دنج است که چشم اندازی از مناظر دیدنی در کنار دریا را ارائه می دهد که در آن شما می توانید قایق ها را تماشا کنید. این هتل همچنین ارائه دهنده بهترین سرویس اینترنت در مالزی می باشد، بنابراین اگر شما قصد دارید در حین اقامت خود کارهایتان را نیز پیش ببرید، این محل یک گزینه خوب برای اقامت شما است.

گشت و گذار در پنانگ

این منطقه، یکی از اولین مناطق اصلی مالزی که توسط اروپایی ها اشغال شده و یک مرکز بزرگ تجاری برای کشتی ها در سراسر جهان است، پنانگ بسیاری از میراث استعماری خود را حفظ کرده و مکان شگفت انگیزی برای استراحت چند روزه است. "پنانگ قدیمی" یکی از بهترین مکان ها برای قدم زدن است و پر از مکانهای تحت نظارت یونسکو می باشد، این مکان کمی شبیه به سفر به گذشته می باشد. یک دوچرخه با قیمت پایین کرایه کنید - فقط حدود 5 دلار برای روز - و به ماجراجویی در جورج تاون و هنر خیابانی افسانه ای آن بپردازید. در خیابان های به جا مانده از دوران استعمار قدم بزنید و از "هند کوچک" دیدن کنید و از هنرهای خیابانی در گوشه و کنار شهر لذت ببرید. در Penang کارهای زیادی وجود دارد که باد انجام بدهید چرا که این یک شهر زیبا است!

شما نمی توانید به پنانگ بروید و از معبد Kek Lok Si یا "معبد شادی نهایی" بازدید نکنید. این یک معبد بودایی رو به دریا است و چشم انداز زیبایی از پنانگ جدید و قدیمی را ارائه می دهد. شما می توانید یک راهنما در محل پارک خودروی خود با قیمت نسبتا ارزان استخدام کنید که من به این کار را به شدت توصیه می کنم. این راهنما شما را در تاریخ فوق العاده زیبا و گاهی اوقات غم انگیز موجود در پس هر یک از 10،000 نماد حک شده در سطح شهر غرق می کند. اگر این شما را قانع نمی کند، این معبد همچنین یکی از بزرگترین مجسمه هایی که تا به حال دیده اید – با ارتفاع 99 فوت (هفت طبقه) را در خود جای داده است. Kuan Yin، الهه رحمت، که یک مجسمه بسیار هیجان انگیز است.

نکته: از این معبد در نزدیکی سال نو چینی دیدن کنید. چرا؟ برای اینکه این معبد به مدت 30 روز با هزاران فانوس تزئین می شود. که یک منظره فوق العاده و دیدنی را برای شما ایجاد می کند.

ایا تا به حال فکر کرده اید معبد Burmese شبیه چه چیزی است؟ معبد Dharmikarma به علت حس عجیب و غریبی که در خود نهفته دارد، مورد علاقه من است! در باغ های پیرامون معبد گشت بزنید که خواهید دید با یک جهان غول پیکر روبرو خواهید شد. گفته می شود اگر شما بر روی دلهای خود تمرکز کنید، چشمانتان را ببندید و آرزو کنید، به مسیر درست در راستای هدف خود هدایت می شوید که باید در آن قدم بگذارید - در حالی که همچنین تصویری شاد از خودتان می بینید.

شما همچنین می توانید خوشبختی بدست بیاورید؟ یک سکه را پرتاب کنید و آن را در یکی از فنجان های متحرک و حکاکی شده بیاندازید که هر کدام یک ویژگی متفاوت از دیگری را دارا می باشند - من Bon Voyage را دریافت کردم؛ که فکر می کنم خیلی دقیق بود.

با تشکر از شما برای همراهی زیما سفر پارس. امیدواریم مقاله ای مناسب همسفران  تور مالزی  تهیه کرده باشیم. 

منتظر قسمت ششم مقاله باشید و از صفحه  تور مالزی  دیدن فرمایید.

زیما سفر پارس ارائه کننده انواع   تور مالزی ، تور ارزان مالزی ، تور لحظه آخری مالزی با تجربه ای بسیار و کادر مجرب.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 379
برچسب ها : تور مالزی , تور لحظه آخری مالزی , تور ارزان مالزی,

تاريخ : سه شنبه 28 فروردين 1397 | 12:18 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تفریح دریایی در تور کیش

بررسی تفریح های دریایی در تور کیش

قطعا مهمترین فاکتور در بسیاری از تور ها، شناخت مکان های تفریحی آن شهر یا کشور است. در این مقاله شما را با تفریح های دریایی "  تور کیش  " و تنوع بسیار زیاد آن آشنا می کنیم.

مجتمع ورزشیکیش

بزرگترین مجهز ترین و مدرن ترین مجموعه تفریحی ورزشی در کشور می باشد و تنها مرکز اطلاعات دریایی در کشور است. این مجموعه زیبا با یک ساحل بسیار شیک شنی و شیب مناسب، در مرکز سواحل بخش شرقی کیش، در مجاورت هتل ها و بازارهای کیش واقع شده است. در این راستا دسترسی به تجهیزات ورزشی آبی برای گردشگران آسان تر است. این مجموعه با آخرین تکنولوژی و استانداردهای روز طراحی شده و در تمام طول سال در دسترس است.

سازه این مجموعه نیز دارای ساختاری شبه دایره ای و بتنی است که دارای بیش از 17 فضای جداگانه است و در این فضاها امکانات زیادی وجود دارد. فروشگاه، سالن ماساژ، فروشگاه لوازم شنا، توالت، دوش، انبار، اتاق نجات است. فضاهای ساحلی باز با راهرو چوبی به یکدیگر متصل می شوند. در سمت ساحلی نیز هشت استخر شنا با آب دریا ساخته شده است که از آب دریا استفاده می کنند و دارای 800 تخت، کمدهایی با قفل الکترونیکی تعبیه شده در سیستم کنترل هوشمند شبکه است و مشتریان بدون نیاز به حمل پول در ساحل با استفاده از مچ بندهای الکترونیکی تمام نیازهای خود برای خرید اقلام مورد نیاز و باز کردن قفل کمد را انجام می دهند.

سکوی پرش اسکی

بزرگترین سکوی پرش اسکی و اولین آسمان خراش درون آب در خاورمیانه در جزیره کیش واقع شده است. سکوی پرش اسکی با طول 860 متر و عرض 160 متر با پنج برج در آبهای خلیج فارس با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت، به طور همزمان به 12 نفر خدمات می دهد. این مجموعه شامل دفتر رزرو، امکانات کامل خواب و دوش، سکو در محل، اتاق آموزش و فروشگاه است.

اسب سواری در کیش

اسب سواری در سواحل کیش یکی از جاذبه های تفریحی کیش است. شما می توانید در این مجموعه تفریحی جت اسکی سوار شوید. همچنین باشگاه جزیره کیش در شمال جزیره در مجتمع المپیک واقع شده و در سال 1993 برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس تاسیس شد. گردشگران می توانند از طریق اسب بین باشگاه و هتل خود تردد کنند.

غواصی در آب های جزیره کیش

سواحل مرجانی در شرق جزیره کیش از غنی ترین و زیباترین مناطق و مناسب ترین مکان های غواصی در کشور ما است. پوشش مرجانی این جزیره در ساحل شرقی جزیره هر ساله توسط بسیاری از علاقه مندان به غواصی مورد بازدید قرار می گیرد. غواصی در کیش در تمام طول سال امکان پذیر است و آب های کم عمق جزیره برای غواصی همه مردم و حتی مبتدیان بسیار مناسب می باشد. همچنین، وجود مراکز آموزش غواصی و تفریحی در این جزیره واقع شده است.

پلاژ شنا در کیش

 آب دریا در سواحل کیش، شفاف و روشن است به طوریکه عمق چند متری آن به راحتی قابل مشاهده است. در این مکان، سواحلی ویژه بانوان و آقایان و یا خانواده ها ساخته شده است و محل خوبی برای اسکان موقت گردشگران و ساکنان کیش است. اگر چه برای آقایان شنا کردن اغلب در ساحل جزیره لذت بخش است، اما به دلیل وجود امکانات، برای شناکردن می توانید به باشگاه آبی بروید. مکانی مناسب برای افراد متشخص در شمال شرقی جزیره وجود دارد که دسترسی به این مرکز توسط وسیله نقلیه عمومی امکان پذیر نیست. یاد بگیرید که به طور جداگانه شنا کنید هر چند آموزش در قالب گروه هایی نیز انجام می شود و نجات غریق ها به صورت تمام وقت در دسترس می باشند. دوش آب شیرین و بوفه از خدمات این مرکز می باشد. سواحل این منطقه از جنس شن و ماسه است و عمق آن به تدریج افزایش می یابد و مبنای خوبی برای شنا در عمق های مختلف را فراهم می کند. امکان داشتن تفریحاتی از قبیل جت اسکی سواری، اسکی روی آب، پرش با چتر، قایق بادبانی و غواصی در مرکز تفریحات آبی و محل سایت، جاذبه این مجموعه را افزایش می دهد.

ساحل ویژه بانوان در کیش

بخش زنان در سواحل شمالی جزیره ساخته شده است. این مجموعه امکانات فراوانی از قبیل دوش آب شیرین، سایه بان و نورپردازی، همچنین یک ورزشگاه تحت نظارت مربیان دارد. مربیان شنا و غریقان نجات در دسترس هستند. بخش ویژه بانوان در کیش به دلیل موقعیت مکانی مناسب، راحتی و دسترسی آسان و امکانات محل دلنشینی را فراهم آورده است.

کشتی های تفریحی در کیش

گشت و گذار در آبهای یخبندان خلیج فارس در کنار سایر کشتی های تفریحی در جزیره کیش. کشتی های شبانه، AQ و قایق های با کف شیشه ای علاقه مندان به این تفریحات را به خود جذب می کنند. قایق های دریایی Patrol Night در آب های اطراف جزیره کیش معمولا از ساعت 21:00 شروع به کار می کنند.. پذیرش مهمانان در کیش همراه با صرف شام در رستوران کشتی با موسیقی زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و هیجان انگیز، قرعه کشی ها و اهدای جوایز در آب های نیلگون خلیج فارس می باشد. این جزیره محل انواع گیاهان دریایی از قبیل مرجان ها، ماهی های تزئینی و کایاک، تاتامی، خرچنگ، ستاره دریایی و غیره است. این زیبایی ها را از درون AQ-bar یا قایق با کف شیشه ای تماشا کنید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان. امیدواریم زیما سفر پارس با گردآوری این مطالب کمک شایانی به شما کرده باشد.

می توانید در صفحه "  تور کیش  " ، با انواع این تور ها در جزیره کیش آشنا شوید و از آن ها استفاده نمایید.

زیما سفر پارس ، ارائه کننده " تور کیش  "،  تور کیش ارزان  ، تور کیش لحظه آخری  با کیفیت برتر.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 389
برچسب ها : تور کیش,

تاريخ : دوشنبه 27 فروردين 1397 | 20:13 | نویسنده : زیما سفر پارس |

بهترین رستوران در تور گوانجو - قسمت اول

بهترین رستوران در تور گوانجو

از جمله مهمترین و جذاب ترین بخش های هر تور ، خوردن غذا می باشد. آشنایی با انواع غذاها در تور ها یکی از سرگرم کننده ترین بخش های تور است که بسیاری با آن آشنایی ندارند.

در گوانجو نیز این مساله صادق است و مسافر هایی که از تور گوانجو استفاده می کنند می توانند از این غذا ها در تور استفاده کنند.

زیما سفر پارس شما را با رستوران هایی که غذا های محلی و مدرن دارند آشنا می کند. همراه ما باشید و با این تفریح خوشمزه آشنا شوید.

از غذاهای سنتی چینی گرفته تا غذاهای خارق العاده خارجی، صحنه غذایی گوانجو همه موارد را دربر می گیرد! متناسب با این که آیا شما به جایی ارزان و متعادل هستید یا به دنبال رستورانی لوکس و گران می گردید، لیست بهترین رستوران های گوانجو تهیه شده توسط ما همه این موارد را پوشش می دهد و شما با خواندن آن بهترین مکان را متناسب با نیاز خود پیدا خواهید کرد. برای درک بیشتر آنچه که ما به شما توصیه می کنیم به خواندن ادامه دهید!

رستوران The Kitchen Table در گوانجو

واقع در هتل W در گوانجو، این محل به عنوان یکی از بهترین رستوران های شهر برای برگزاری قرارهای ملاقات شما می باشد. این رستوران با زیبایی خیره کننده و غذاهایی فوق العاده چینی خود شناخته می شود که برای هر کسی که به دنبال خوردن اردک های سنتی سرخ شده، غذاهای دریایی تازه و یا شیرینی های خوشمزه است، مناسب می باشد. به مردم محلی و بازدید کنندگان به شدت توصیه می کنم حتما یکبار از خدمات این رستوران در گوانجو استفاده کنند.

رستوران Chay Hana Turkish Restaurant در گوانجو

رستوران بین المللی Chay Hana با دارا بودن فضایی دلنشین و غذاهای زیبا، خود را در فهرست "بهترین رستورانهای گوانجو" قرار داده است. رستوران چی هانا ترکیه یکی از بهترین رستورانهای شهر است. مشتریان این رستوران به صورت مکرر به دلیل دارا بودن کارکنان دوستانه و فضایی دلنشین و همچنین قیمت مناسب غذاها، به این رستوران باز می گردند. اگر در حال حاضر در گوانجو شما به دنبال جایی برای صرف یک نوشیدنی خوشمزه، کشیدن قلیان و استراحت با دوستان خود هستید، رستوران چی هانا ترکیه مکانی مناسب خواهد بود!

رستوران Enzo & Max در گوانجو

به دنبال یک راه شیرین برای شروع روز خود در گوانجو هستید؟ خوب، شما خوش شانس هستید، رستوران Enzo & Max متخصص در تهیه کرپ فرانسوی می باشند! انزو و ماکس تهیه Crêpe فرانسوی را در چین به مرحله اعلا رسانده و به صورت روزانه به مشتریان عرضه می کنند؛ مشتریان به اعتبار غذاهای این رستوران قسم می خورند و اگر شما نیز غذاهای این مکان را امتحان کنید، به آنها خواهید پیوست. برای یک صبحانه کامل، کرپ با یک فنجان اسپرسو و برای یک شام کامل، کرپ به همراه یک فنجان شراب سفارش دهید!

رستوران Tiger Prawn در گوانجو

این رستوران بهترین رستوران ویتنامی در گوانجو است؛ جمعیتی از مشتریان گرسنه که در انتظار یک میز در خارج از درب های رستوران منتظر هستند، یک صحنه غیر معمول برای این مکان نیست. برای لذت بردن از غذای خوشمزه این رستوران بدون نیاز به انتظار، از قبل رزرو خود را انجام دهید. این رستوران با غذاهای دریایی خوشمزه خود شناخته می شود. سالاد انبه یکی از پرطرفدارترین گزینه ها در این رستوران می باشد. اگر در گوانجو هستید، صرف غذا در این رستوران باید در لیست کارهای شما قرار داشته باشد.

رستوران Orient Express French Restaurant در گوانجو

پیدا کردن استیکهای واقعا خوشمزه در چین می تواند کاری دشوار باشند، اما این رستوران ثابت کرده است که نه تنها یکی از رستوران های برتر در گوانجو بلکه یک خانه استیک فوق العاده است. مناسب برای یک شب عاشقانه، یک جلسه مهم تجاری، و یا شام خانوادگی، این رستوران غذاهای عالی را با قیمتی مناسب ارائه می دهد. مشتریان در این رستوران علاوه بر غذاهای باکیفیت سرویس های باکیفیتی نیز دریافت می کنند؛ این رستوران مکانی است که برای صرف یک غذای باکیفیت عالی در گوانجو می توانید در نظر داشته باشید

رستوران Binsheng Pinwei Cantonese food در گوانجو

این یک رستوران قدیمی کانتی است و کیفیت و کمیت غذاهای آن تضمین شده است. فرقی نمی کند که آیا به دنبال غذاهای سرد، غذای سرخ شده یا سوپ هستید، آنها در همه موارد از مواد انتخاب شده و باکیفیت استفاده می کنند. فضای داخلی اینجا یک حس جنوبی دارد.

رستوران Daoxiang Restaurant در گوانجو

این یک رستوران دیگر در گوانجو است که در اغلب مواقع باید منتظر یک صندلی باشید. مردم معمولا برای خوردن یوم چا به آنجا می روند. اگر چه قیمت ها نسبت به سایر رستورانها کمی گرانتر است، اما غذاها متنوع، خوشمزه و تازه است. استاندارد پخت و پز و غذاهای داغ نیز بسیار خوب است. فضای آن نیز عالی و ناب است.

رستوران Wuxi Tea Restaurant در گوانجو

این یک رستوران-چایخانه معتبر در هنگ کنگ است. علاوه بر فضای داخلی آن، غذاها نیز دارای عطر و طعم شدید هنگ کنگی هستند.

به پایان مقاله اول رسیدیم و بزودی سراغ مقاله دوم بهترین رستوران در  تور گوانجو  می رویم.

زیما سفر پارس ارائه کننده  تور گوانجو  ، تور ارزان گوانجو و تور لحظه آخری گوانجو می باشد.

از " تور گوانجو  " زیما سفر پارس دیدن فرمایید تا با تخفیف ها ، آفر ها و مشاوره آشنا شوید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 368
برچسب ها : تور گرجستان,

تاريخ : پنجشنبه 23 فروردين 1397 | 13:23 | نویسنده : زیما سفر پارس |

دلایل سفر و استفاده از تور گرجستان

14 دلیل عمده برای سفر به گرجستان در حال حاضر!

سلام و درود خدمت همراهان آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ، با سری مقاله  تور گرجستان  درمورد دلایل تور به گرجستان صحبت می کنیم.

14 دلیل عمده برای تور گرجستان و بازدید از این کشور زیبا وجود دارد که به بررسی آن ها می پردازیم.

مردم از من پرسیدند چرا من همیشه به جمهوری گرجستان سفر می کنم. آیا عشقم را در آنجا پیدا کرده ام؟ یا یک شریک تجاری؟ آیا روح ماجراجویانه خود را از دست داده و در آنجا منطقه ای سرشار از آرامش پیدا کرده ام؟ حقیقت این است که دلایل زیادی برای سفر به گرجستان و تور گرجستان وجود دارد. هر چند که من نمی توانم به صورت منطقی توضیح دهم که چرا این کشور را خیلی دوست دارم، امیدوارم این مقاله به شما کمک کند که درک کنید چرا باید حداقل یکبار در طول زندگی خود به گرجستان سفر کنید.

بنابراین خواندن را ادامه دهید تا در کنار یکدیگر این راز را کشف کنیم که چرا این کشور همانند یک آهنربا من را به خود جذب کرده است و چگونه ممکن است اتفاق مشابهه برای شما نیز اتفاق بیفتد. این تصاویر به شما نشان می دهد در گرجستان، کشوری با ساکنانی مهمان نواز، غذاهایی عالی و مناظری زیبا، به دنبال چه چیزهایی باشید.

1- مردم

یکی از دلایل اصلی مسافرت های مکرر من به گرجستان و تور گرجستان  ، مردم این کشور است. آنها بسیار مهمان نواز، دوستانه، با افتخار، مستقل و با فرهنگی خوب هستند. آنها بحث در خصوص موضوعات سالم را دوست دارند و مهمان نوازی را در راس کار خود قرار می دهند.

2- غذا

غذاهای گرجستان بسیار متنوع هستند که اغلب به دلیل ماهیت روستایی و تاریخ غنی این کشور است. Khinkali، یک نسخه محلی از dumplings، که می تواند با سیب زمینی، گوشت گاو، پنیر و قارچ پر شود، یک غذای بسیار پرطرفدار است. اما خاچاپوری، یک خمیر مانند پیتزا پر شده از پنیر بوده که در بسیاری از نسخه ها و با مواد مختلف طبخ می شود که مورد علاقه عموم، از جمله من است.

گرچه غذاهای گرجستان بیش از این دو مورد محبوب است، اما من به راحتی می توانم با Khagapuri adjaruli تمام طول عمر خود را زندگی کنم، یک خمیر به شکل قایق با پنیر ذوب شده، یک تخم مرغ آب پز و مقداری کره. این فهرست ادامه دارد، از جمله mchadi، یک نان ذرت که با پنیر و سس لوبیا عرضه می شود. فقط مطمئن شوید که شما به اندازه کافی برای سوزاندن کالری ها آن ورزش می کنید!

فراموش نکنید که راهنمای رستوران های تفلیس من را بررسی کنید.

3- مناظر طبیعی

علیرغم وسعت کم آن، طبیعت در گرجستان بسیار متنوع است. به سمت شمال، در اطراف مکان هایی مانند کازابگی یا مستیا، شما کوه های قفقاز با قله های پوشیده از برف را خواهید داشت. در اطراف کوتایسی، جنگل ها و دره ها و چشمه های درمانی در بورجومی را خواهید یافت. سواحل دریای سیاه Batumi و Poti و جادوی پاییز را فراموش نکنید، زمانی که برگ درختان به رنگ زرد و نارنجی روشن در می آیند.

4- قیمت های متعادل

گرجستان همیشه یک مقصد مقرون به صرفه بوده است. در سفرهای اخیر شاهد این بودم که پول این کشور، لاری گرجستان (GEL) نسبت به بازدید قبلی من 30 درصد کاهش قیمت داشته است. بنابراین اگر بودجه شما محدود است، می توانید یک وعده غذایی را به ازای 10 لاری (حدود 4 دلار، 3.30 پوند، 3.70 یورو) داشته باشید.

اگر به دنبال حفظ سک های خود نیستید، می توانید یک بطری خوب از شراب قرمز را با قیمت 30 لاری (12 دلار، 10 پوند، 11.30 یورو) در یک رستوران خوب داشته باشید.

5 – لوکس بودن

اگرچه به عنوان یک مقصد فوق العاده شناخته نمی شود، شما گزینه های بسیاری برای اقامت راحت و لوکس در سراسر کشور خواهید داشت.

تفلیس، باتومی و بورجومی گزینه های خوبی از هتل های لوکس و رستوران های باکیفیت را دارا می باشند. با این حال، توجه داشته باشید که قیمت هتل های لوکس بر اساس دلار آمریکا حساب می شود.

به پایان مقتله اول تور گرجستان رسیدیم

در قسمت های بعد همراه ما باشید و از " تور گرجستان  " ما دیدن فرمایید.

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ارائه کننده تور گرجستان، تور لحظه آخری گرجستان و تور ارزان گرجستان .



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 436
برچسب ها : تور گرجستان,

تاريخ : چهارشنبه 22 فروردين 1397 | 12:27 | نویسنده : زیما سفر پارس |

سفر با وسایل نقلیه‌ی عمومی در چین

چطور با وسایل نقلیه‌ی عمومی در چین و تور این کشور سفر کنید

حمل و نقل یکی از نگرانی های اصلی برای مردمی است که به چین (تور چین) سفر می کنند. چه می خواهید در چین زندگی و کار کنید و یا مسافر تور چین  هستید و می خواهید از جاذبه های متعدد آن دیدن کنید و در مورد فرهنگ پرطلاوت چینی یاد بگیرید، شاید بخواهید بدانید در چین چطور باید رفت وآمد کنید. اما علی ٰرغم اینکه این کشور بسیار پهناور است، تردد در آن به دلیل اینکه سیستم حمل و نقل عمومی اش در سال های اخیر شاهد رشد قابل ملاحظه ای کرده، دیگر جای نگرانی ندارد. سیستم حمل و نقل عمومی چین به خوبی به هم متصل و استفاده از آن آسان است. این کشور، سیستم جامعی شامل فرودگاه ها، متروها، بزرگراه ها و خطوط راه آهن سریع السیر دارد که همه آن تردد در چین را آسان و راحت کرده است. در زیر برخی از انواع وسایل نقلیه در چین و مزایا و معایب هر کدام را توضیح می دهیم تا بتوانید بهتر برای تردد تصمیم بگیرید.

هواپیما در چین

از آنجایی که این کشور یسیار بزرگ است، پرواز با هواپیما راحت ترین راه سفر در چین به شمار می آید. گرچه سفرهای هوایی ممکن است گزینه ی گران قیمتی باشد، مخصوصا برای گردشگران با بودجه محدود، اما به دلیل کاهش زمان سفر و توانایی جابه جایی در یک منطقه ی وسیع، همچنان بهترین گزینه برای سفر در چین است.

در سرتاسر چین بیش از ۱۸۰ فرودگاه تجاری وجود دارد. برخی از خطوط هوایی بزرگ چین که پروازهای داخلی به شهرهای مختلف در سرتاسر چین ارائه می دهند عبارتند از Air China، Airlines China Southe Airlines و Airlines China Easte. از دیگر خطوی داخلی می توان خطوط هوایی Xiamen، خطوط هوایی Dragonair و هواپیمایی شانگهای را نام برد.

مزایای سفر با هواپیما:

کاهش قابل توجه زمان سفر

سریع ترین راه سفر در سرتاسر کشور، به ویژه برای مسافت های بسیار طولانی

ایمنی بیشتری وسایل نقلیه ی هوائی نسبت به سایر انواع وسایل نقلیه مانند اتوبوس

معایب سفر با هواپیما:

هزینه بر بودن و مقرون به صرفه نبودن برای مسافرانی که بودجه سفرشان محدود است

تحت تاثیر و آسیب پذیر بودن سفرهای هوایی نسبت به تغییرات آب و هوایی و آلودگی هوا و بنابراین تاخیر و لغو پروازها (که در چین بسیار اتفاق می افتد)!

قطارهای سریع السیر

قطارهای سریع السیر، بخش جدایی ناپذیر حمل و نقل عمومی چین است. این سیستم نقلیه هم برای ساکنین و هم برای مسافرین طراحی شده است، تا در مسیرهای دور و دراز کشور راحت تر سفر کنند.

گرچه کشورهای دیگر هم قطارهای سریع السیر دارند، اما قطار سریع السیر چین برای اندازه و قیمت ارزان بلیط هایش متمایز است. قطار سریع السیر به تمام شهرهای بزرگ کشور می رود و از این رو یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرانی است که می خواهند در حداقل زمان از یک شهر به شهر دیگر سفر کنند.

در حال حاضر چین سریع ترین قطار سریع السیر با سرعت متوسط تا ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت را دارد. با این سرعت می توان مسافت ۸۰۰ کیلومتری شانگهای تا پکن را در کمتر از ۵ ساعت طی کرد. صندلی های داخل قطار سریع السیر به طور عمده به بیزینس، کلاس یک و دو طبقه بندی می شوند. در هر شهر برای قطارهای سریع السیر یک ایستگاه وجود دارد.

مزایای سفر با قطار سریع السیر

راحتی (گاهی اوقات حتی راحت تر از هواپیما)

کاهش زمان سفر

کاهش هزینه ی سفر نسبت به هواپیما

داشتن فضای زیادی، سواری راحت و لذت بردن از تماشای مناظر

معایب سفر با قطار سریع السیر

امکان سفر به قسمت هایی از کشور که به شبکه راه آهن سریع السیر متصل نیستند وجود ندارد

هرچند حوادث مربوط به قطار به ندرت اتفاق می افتند، اما خیلی ها جان خود را در تصادفات قطارهای سریع السیر از دست داده اند.

هواپیما برای سفرهای طولانی مدت مانند شانگهای به چونگکینگ یا بین پکن و گوانژو راحت تر است.

در برخی از ایستگاه ها (به خصوص بیشتر مناطق روستایی)، اگر چینی بلد نباشید، پیدا کردن مسیر و خرید بلیط می توان سخت باشد.

با تشکر از حمایت های شما همراهان زیما سفر پارس، قسمت اول مقاله حمل و نقل در چین به پایان رسید و در مقاله بعدی بیشتر با این سفر ها در تور چین آشنا می شویم.

به صفحه " تور چین" بیایید و از این تور ها دیدن فرمایید.

زیما سفر پارس ارائه کننده تور چین  ، تور ارزان چین و تور لحظه آخری چین می باشد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 370
برچسب ها : تور چین , تور لحظه آخری چین , تور ارزان چین,

تاريخ : سه شنبه 21 فروردين 1397 | 18:29 | نویسنده : زیما سفر پارس |

درباره آنتالیا - قسمت دوم

درباره تور آنتالیا و روش های حمل و نقل در آنتالیا

طی سه مقاله به بررسی بیشتر آنتالیا می پردازیم و با انواع مسائلی که گردشگران با آن درگیر هستند مانند حمل و نقل و ... آشنا می شویم.

با مقاله دوم از این سری در خدمت عزیزان هستیم. امیدواریم مطلب مفیدی برای شما باشد.

همراه زیما سفر پارس باشید و با آنتالیا و تور آنتالیا بیشتر آشنا شوید.

پیاده روی

شما می توانید با قدم زدن در اطراف شهر، آن را کشف کنید. شما همچنین می توانید راه خود را از Fethiye به آنتالیا، مسیری که به واسطه محبوبیت Lycian Way شناخته می شود، انتخاب کنید. هنگام پیاده روی از این دنباله 509 کیلومتری، می توانید شاهد جنگل های کاج، سواحل رهاشده، ساحل های ستگی و خرابه های باستانی باشید.

چگونگی رسیدن به آنتالیا

با پرواز

این شهر دارای یک فرودگاه بین المللی است که پذیرای چند پرواز چارتر از شرکت های Adria Airways، airBaltic، Blue Air، Bulgarian Air Charter، Onur Air، AtlasGlobal، Tailwind Airlines و دیگر شرکت ها می باشد. فرودگاه نیز با پروازهای مسافری از چندین شرکت هواپیمایی پیشرو مانند هواپیمایی اتریش، Aeroflot، خطوط هوایی Corendon، Condor، Pegasus، Lufthansa، SunExpress و Airlines Turkish سرویس داده می شود. AtlasGlobal دارای پروازهای چارتر از بلگراد، آستانه، برلین-تگل، کیشینو، برمن، کلن / بن، هامبورگ، درسدن و هانوفر است. خطوط هوایی Corendon به طور منظم به آمستردام، اشتوتگارت، برلین-تگل، درسدن، دورتموند، ایندهوون، دوسلدورف، هامبورگ، ارفورت / ویمار، فرانکفورت، هانوور، منچستر، لایپزیگ / هاله، نورنبرگ و مونیخ پرواز می کنند.

نزدیکترین فرودگاه: فرودگاه حدود 13 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. اتوبوس ها و تاکسی های موجود در ساختمان فرودگاه به راحتی شما را به مرکز شهر می رسانند. یک سواری تاکسی هزینه ای معادل با 15 یورو برای شما خواهد داشت.

پیشنهاد ایمنی: آنتالیا در هر زمانی از سال برای بازدید مقصدی ایمن است. شما می توانید سفر خود را بدون هیچ گونه نگرانی برنامه ریزی کنید. با این حال، در طول زمستان، ممکن است به دلیل هوای مه آلود یا بارندگی زیاد، پروازها به تأخیر بیفتند یا لغو شوند. بنابراین، ایده خوبی است که از سفر در این ماهها اجتناب کنیم.

با اتوبوس

در حدود 6 کیلومتری شمال غرب مرکز شهر، ترمینال اتوبوس آنتالیا قرار دارد. به لطف سیستم اتوبوسرانی عالی ترکیه، شما به راحتی می توانید به شهرهای مختلف به سرعت و راحت از طریق آنتالیا دسترسی پیدا کنید. Kamil Koc، Varan، و Truva بعضی از ارائه دهندگان خدمات هستند که اتوبوس های حمل و نقل بین المللی را مدیریت می کنند. اگر مایل به پرداخت مبالغ بیشتری باشید، می توانید از اتوبوس های شرکت Ulusoy استفاده کنید که فضای آن شبیه به بخش های داخلی پروازهای تجاری هواپیما می باشد و سفر راحتی را برای شما تضمین می کند. بسته به نیازهای شما می توانید بین سفر شبانه یا یک سفر روزانه یکی را انتخاب کنید.

پیشنهاد سفر: با توجه به شرایط عالی جاده ها، سفر به آنتالیا بسیار خوب و راحت است. به علاوه شما می توانید از چشم اندازهای زیبا جاده ها لذت ببرید.

با قطار

ایستگاه راه آهن بوردور، در 122 کیلومتری شهر، نزدیکترین ایستگاه راه آهن است. با این حال، راه آهن دولتی ترکیه بیشتر قطارهای مستقیم را از استانبول به کردستان اجرا نمی کند. قطارها از دنیزلی تا ایزمیر وجود دارند. شما همچنین می توانید از قطارهای پرسرعت از Konya استفاده کنید.

مردم آنتالیا

با توجه به سوابق قابل استناد در سال 2010، آنتالیا دارای جمعیت 1،001،318 که 502491 نفر مرد و 498827 زن هستند. پیروان دین اسلام، اکثریت را تشکیل می دهند. مردم ترکیه به تدریج با سبک غربی سازگار شده اند. مردان و زنان طبقه اجتماعی بالا و متوسط پوشش پیراهن و کت و شلوار دارند. با این حال، افراد طبقه پایین تر همچنان از لباس های سنتی استفاده می کنند. زنان حتی در تابستان نیز از روسری و لباس های بلند مانند کت و شلوار استفاده می کنند. اگر مایل به بازدید از یکی از مساجد زیبا باشید، مهم است که زنان به هنگام ورود سر و گردن خود را بپوشانند چرا که در غیر اینصورت نشانه بی احترامی خواهد بود.

امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

با تشکر فراوان از همراهی شما عزیزان. به صفحه  تور آنتالیا  زیما سفر پارس بروید و با   تور آنتالیا   ما آشنا شوید.

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس، مجری  تور آنتالیا ، تور لحظه آخری آنتالیا و تور ارزان آنتالیا می باشد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 319
برچسب ها : تور آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا,

تاريخ : يکشنبه 19 فروردين 1397 | 17:05 | نویسنده : زیما سفر پارس |

آشنایی با تور و تاریخچه مشهد - قسمت اول

ایران و مشهد مقدس

برای سفر وتور مشهدیهتر است تا کمی از پیشینه تاریخی آن بدانید و با علم به این مسائل قدم روی خاک این شهر یگذارید تا لذت آن را دو چندان حس نمایید.

پس از مطالعه درباره این مقاله می توانید از تور مشهد ، تور مشهد ارزان و تور مشهد لحظه آخری ما دیدن فرمایید و از مشاوره زیما سفر پارس استفاده فرمایید.

همراه ما باشید و با تاریخ غنی شهر مشهد و تور آن آشنا شوید.

مشهد قطب مذهبی ایران است که در گوشه شمال شرقی کشور، در منطقه ای کوهستانی به نان خراسان واقع شده است. نام مشهد به معنای محل شهادت است؛ محل شهادت امام رضا، امام شیعیان که در قرن نهم در این شهر مسموم شد و اکنون میلیون ها زائر برای زیارت و اظهار لطف و احترام خود به حرمش می آیند. اشیا باارزش و نسخ خطی منحصر به فردی در کتابخانه حرم وجود دارد.

با این اوصاف، مشهد به نوعی یک شهر توریستی محصوب می شود که پر است از هتل ها و مهمان خانه هایی برای اسکان دادن زائرانی که هر روزه با هواپیما، قطار و اتوبوس از دیگر نقاط کشور به این شهر می آیند.

تاریخ شهر

در ابتدا مشهد روستایی به نام سَناباد (نوقان) بود که مدت های طولانی (پیش از اسلام) تحت الشعاع شهر توس قرار داشت. هم خلیفه ی عباسیات (هارون الرشید) و امام هشتم شیعیان (علی بن موسی الرضا) در سناباد به خاک سپرده شده اند. علی بن موسی الرضا تنها امام شیعیان است که در خاک ایران به خاک سپرده شده و اعتقاد بر شهادت ایشان با سم، نام این شهر را به مشهد به معنی (محل شهادت) تغییر داده است.

در اواخر قرن بیستم و بیش از یک قرن پس از شهادت امام، نام روستای سناباد به مشهد رضوی (به معنی محل شهادت رضا) تبدیل شد. جهانگرد بزرگ، ابوعبداله ابن بطوطه، در حدود سال ۷۰۹ به این شهر وارد شده و از آن با همین نام یاد کرده است. به نظر می رسد نام مشهد، پس از حمله ی مغول در سال ۷۶۸ در بین عموم رایج شده است.

حرم امام رضا و مسجد جمعه، دو جواهر معماری شهر، طی حملات و تهاجم های متعدد ازبک ها و افغان ها بسیار آسیب دیده اند، اما هربار دوباره توسط مردم بازسازی شده اند. این حملات متعدد باعث شده بود که این شهر برای مدت های طولانی منزوی شود اما تحت رهبری نادر شاه افشار که تلاش کرد مذهب ایران را به اسلام سنی تبدیل کند ولی موفق نشد، مشهد تبدیل به پایتخت شاهنشاهی ایران شد. در زمان سلطنت نوه ی نادرشاه، شاه رخ، خراسان اساسا زیر نظر حاکمیت هرات که سلطنتش مستقل از ایران بود قرار داشت.

قاجارها، دوباره حاکمیت خراسان و مرکزش مشهد را در سال ۱۱۸۲دوباره به ایران بازگرداند، اما کنترل شهر از سال ۱۲۰۴ تا ۱۲۲۹ به دست شورشیان محلی قرار گرفت. در سال ۱۲۸۴ انقلاب مشروطه، قدرت حکومت را تحت تأثیر قرار داد. با از دست رفتن مشروعیت حکومت توسط دولت های متحد روس و انگلیس در سال ۱۲۸۶، ایران تقریبا بین دو کشور روسیه و بریتانیا تقسیم شد. در سال ۱۲۹۱ نیروهای روس، شهر مشهد را بمباران کردند، این عملیات همزمان با تصرف قدرت توسط یوسف خان شد که در سال ۱۲۹۰ در برابر تهران طغیان کرده بود. طی این بمباران آرامگاه امام رضا آسیب دید و همین امر باعث خشم و نفرت مردم از خان شد. گرچه یوسف خان در نهایت دستگیر و اعدام شد، اما سلسله قاجار هم به وضوح داشت قدرت را از دست می داد. در سال ۱۲۹۸، بریتانیا تلاش کرد تا قیومیت خود را بر ایران تحمیل کند، اما این طرح در مجلس تصویب نشد.

در همین اوضاع، سردار سپه رضاخان، فرمانده تیپ قزاق، کودتا کرد و خود را در سال ۱۲۹۹وزیر جنگ، در سال ۱۳۰۲ نخست وزیر و در سال ۱۳۰۵ شاه ایران منصوب کرد و نام رضا شاه پهلوی را برای خود برگزید. تحول حکومت از قاجار به پهلوی تغییراتی در حکومت مشهد ایجاد کرد. در زمان قاجارها، اعضای خانواده سلطنتی به حکومت استان خراسان منصوب و همزمان متولی حرم مطهر محسوب می شدند. منصب متولی حرم رفته رفته بسیار پراهمیت شد، زیرا تمامی املاک و مغازه ها تحت نظارت متولی قرار می گرفتند و درآمد سالانه آن از لحاظ اقتصادی یکی از سودآورترین کسب وکارهای ایران بود. شاهان پهلوی در انتصاب اعضای سلطنتی برای کنترل و مدیریت حرم از قاجارها پیروی نکردند، بلکه پیشیارهای وفادار خود را برای این عنوان در نظر می گرفتند. بنابراین مدیریت تمام دارایی های حرم و تصمیمات کلیدی در مورد زیارت، نماز، سرمایه گذاری های زیربنایی، فعالیت های آموزشی و درسی، همگی زیر نظر پشاه انجام می شد.

به پایان مقاله اول مشهد می رسیم، در مقاله های بعدی می توانید بیشتر با این تور آشنا شوید.

از تور مشهد  ، تور مشهد ارزان وتور لحظه آخری مشهدزیما سفر پارس دیدن فرمایید تا با مقرون به صرفه ترین قیمت از این شهر فوق العاده دیدن فرمایید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 394
برچسب ها : تور مشهد,

تاريخ : شنبه 18 فروردين 1397 | 12:50 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور کیش و کارهای قابل انجام

کارهایی که می توانید هنگام تور کیش انجام دهید

قطعا تا الان همه کارهایی که در تور کیش می توان انجام داد را انجام داده اید. از شهر باستانی دیدن کرده اید و بیش از حد انتظارتان از مراکز خرید منطقه آزاد خرید کرده اید و حالا دارید فکر می کنید دیگر چه کاری می توانید انجام دهید. پول بیشتری از آنچه که تا به حال بخواهید، خریداری کرده اید در مراکز خرید رایگان و صرف نظر از آنچه باید انجام دهید. خب از بخت خوب تان دارید این مقاله را می خوانید تا به شما بگوییم چه کارهای هیجان انگیزی را از دست داده اید!

اگرچه در کیش نقاط مختلف فرهنگی زیادی مثل شهر زیرزمینی و موزه خانه محلی برای بازدید وجود دارد، اما اینها جاذبه های گردشگری اصلی جزیره نیستند. کیش پرطرفدارترین جزیره تفریحی و گردشگری ایرانی است که سالانه پذیرای خارجی ها و ایرانی هاست و تور کیش  فراوانی را در خود مهمان می نماید. با ما همراه باشید تا ببینید در این جزیره ی زیبا چه کارهایی می توانید انجام دهید.
فعالیت های هیجان انگیز و کارهایی که می توان در جزیره کیش انجام داد

کیش بزرگترین مجموعه فعالیت های تفریحی در سراسر ایران است. در سواحل زیبای ماسه ای شگفت انگیز این جزیره، به روزترین و پرطرفدارترین فعالیت های ورزشی آبی انجام می شود.

برای هر گروه سنی، فعالیت های مناسب وجود دارد، از موج سواری، کیبل اسکی، جت اسکی، اسکوتر زیر آب، غواصی، اسنورکل، قایقرانی، پاراسل و البته کروز!

بدون شک بسیاری از گردشگران و بازدیدکنندگان این جزیره، تنها برای تجربه برخی از این فعالیت های هیجان انگیز به کیش می آیند. با وجود به روزترین ابزار و وسایلی که در اختیار شما می گذارند، می توانید از انجام برخی از گران ترین فعالیت های ورزشی آبی دنیا را تنها با هزینه ای اندک لذت ببرید.

احتمالا تا الان بعضی از خانم هایی که این مقاله را می خوانند می خواهند بدانند وضعیت آنها در این جزیره چطور خواهد بود. با توجه به قوانین اسلامی، بدن خانم ها باید پوشیده باشد، با این حال اگر موی سر آنها پوشیده باشد می توانند شنا کنند!

فعالیت های غیر آبی در تور کیش

اگر دوست ندارید خیس شوید اما نمی توانید از صخره های مرجانی پر زرق و برق و مناظر نفسگیر اقیانوس هم دور بمانید، کیش همچنان هوای شما را دارد. می توانید در تورهای روزانه با قایق بر روی آب های آبی به گشت وگذار بپردازید. اگر می خواهید بدون شیرجه زدن در آب، همه مناظر آبزی زیبا را کشف کنید، حتما از این تورها غافل نشوید!

اگر کلا نمی خواهید کاری به آب و شنا کردن داشته باشید، پس چطور است پرواز کردن را امتحان کنید؟ پاراگلایدر و بانجی جامپینگ از فعالیت های پرطرفدار این جزیره بهشتی هستند! می توانید در حین پرواز با پاراگلایدر از مناظر نفسگیر جزیره عکس بگیرید.

حالا فرض می گیریم شما واقعا آب دوست دارید، اما تمام کارهایی که گفتیم را انجام داده اید. نگران نباشید، جزیره بهشتی ایران همچنان چیزهایی برای پیشکش دارد.

بیایید فعلا آب را کنار بگذاریم و برویم به طرف صخره ها. اگر اقیانوس به اندازه کافی شما را به هیجان نمی اورد، تورهای آفرود با SUV قطعا برای تان هیجان انگیز خواهد بود.

اگر با گروه دوستان تان به کیش سفر کرده اید، می توایند پینت بال را نیز امتحان کنید. پینت بال ساحلی کیش هرساله میزبان خارجی ها و ایرانی هایی است که به جزیره سفر می کنند.

هنوز هم برای آدرنالین و انرژی جا دارید؟ جزیره کیش سرگرمی زیادی دارد، سرگرمی هایی که می توانند کلی شما را خسته کنند.

وقت ساحل گردی است! پس از صرف صبحانه یا ناهار، به یکی از زیباترین سواحل ایران، ساحل مریم بروید. و یا حتی بهتر، جایی را پیدا کنید که در نزدیکی اسکله شنی غذا بخورید! اگر بدتان نمیآاید کمی هم آفتاب بگیرید، زیر اشعه های خورشید سخاوتمندانه ریلکس کنید.

از آنجایی که مردم ایران و بازدیدکنندگان باید از قوانین پوشش اسلامی را رعایت کنند، مکان هایی وجود دارد که خانم ها هم بتوانند به راحتی در آب شنا کنند و یا آفتاب بگیرند. اگرچه برای مدت کوتاهی باید از هم جدا شوید، اما این دلیل نمی شود تجربه ی استراحت بر روی شن های داغ این جزیره ی زیبا را از دست بدهید.

اگر دوربین عکاسی دارید یا صرفا می خواهید از تمشای مناظر زیبا لذت ببرید، کشتی یونانی را در فهرست بازدیدهای خود بگذارید. این کشتی یونانی ساخته شده در بریتانیا که از سال ۱۹۶۶ در ساحل جنوب غربی کیش به گل نشسته است و به ویژه در هنگام غروب آفتاب شما را می طلبد.

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ، ارائه کننده تور کیش  ، تور لحظه آخری کیش و تور ارزان کیش



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 401
برچسب ها : تور کیش,

تاريخ : شنبه 18 فروردين 1397 | 12:49 | نویسنده : زیما سفر پارس |